J E S S

2 weeks ago

Did I do this for the gram? Honestly, I’m not really sure. Maybe. . . probably. All I know is that I’m damn glad I DID IT! Because these photos don’t just happen. No one ever teleports to the summit, or wakes up in the middle of a backpacking trip. There’s a story behind every photograph, and I can’t wait to collect more - one gram at a time! 😉 - Thanks for making it happen @michiwohlleben Photo: @everchanginghorizon

1892 Comments

Rachid Chiouar

How much is crazy is how much unsafe. I don't like that you put your life at risk

5 days ago

Ashley H. & Jesse D.

This is amazing! You are one brave chica! 🙌

2 weeks ago

Blindphotog

Amazing! Is that as narrow as it looks?

2 weeks ago

Jinal Govind

WOW!!!! That’s incredible, can’t imagine the climb or hike up to this part or did you just get helicoptered on for the gram! 😜😂

2 weeks ago

🍃 J Δ Ψ L Σ Σ 🦌🌾

you should totally check out the Rhinefalls if you‘re already in Switzerland! 😍 greetings from there 😏

2 weeks ago

🌲 Silvia Yareli 🌲

There is so much NOPE in this picture for me 😂 but dang! You go girl! 🙌🙌🙌Like you said, these pictures don't just happen! This is honestly such an amazing shot! 💕❤️🔥

2 weeks ago

Ryan Mack

Damn that makes my hands sweat just looking

2 weeks ago

Made Two Wander

😍 How dreamy! We can’t wait to visit Switzerland 🤩

2 weeks ago

Jess Bonde | Vanlife | Travel

Ohhhhh my Lordy this looks wild!!! I want to do it soooo bad 🙌🏼

2 weeks ago

heather 🐚 hawaii

The videos from this gave me sweaty palms 😂 you crazy gal

2 weeks ago

Monika Wood

That looks so crazy fun,but yet so scary!!! You look so happy and relaxed. Did it take a while to feel a little more at ease?💜💕✨

2 weeks ago

Hayley Gendron 🍁

Yay! Awesome!

2 weeks ago

Jill Shanahan

Where in Switzerland is this ridge? I am headed to the Alpstein soon for a similar ridge.

2 weeks ago

nathaniel wise

this video looked so freaky

2 weeks ago

Laura + Joel

This is so cool! You guys are so brave! 🙌🏻

2 weeks ago

Slater Trout

Wether you do it for the gram or not, you still went out & did it. People seem to forget that sometimes 😂

2 weeks ago

Steffen Egly

Rad adventure, Jess! That expression on your face 😀

2 weeks ago

Nimisha K

Looks so intense!! Such a badass thing to do regardless of if it’s for the gram’ haha

2 weeks ago

Josh

So cool Jess!! Wether it was for the gram or not, what a cool spot to be climbing

2 weeks ago

Caroline Gleich

Nothing wrong with doing it for the gram. We all need motivation. It’s ok if it’s external.

2 weeks ago

66.4k Likes