Mark Espada @markespada

Mark Espada photos and videos

last month

some call it work, i call it fun. @jonlopez13 blessed me with this birthday gift lol. thanks cuz #nikenationals #geybl #jonlopezphotography #chicago #itsmybirthday

414
December 2018

Finally!

10210
September 2018

“Once it hits your lips, it's so good!” - frank the tank #parisi #chickenparm #goodeats

828
June 2018

Was told to go to the corner and think about what I’ve done. I decided ima try to take this apart instead lol. @rebornepeacewin #sprinklersystems #fire #safety #isavelives #imasuperhero #true #story #non #fiction lmao

462
June 2018

My office for the day #music #engineer #musicislife rocking with @flodagreat32 @afarecordingstudio

705
June 2018

When thinking you’re faster than water goes wrong... #goodafternoon #stay #classy #nyc #firesprinklers #isavelives lmao

484
June 2018

My brother @flodagreat32 acting a fool lol #itsfriday #dyckman #nyc #out #goodnight #plus #a #goodvibe #equals #a #good #me

244
December 2016

Shouts to Nelson at @xclusivearrivals Always holds me down. #welcometothespacejam #freshkicks #newpair #sneakersaddict

18313
December 2016

Love these candy bags that @sweetwatersound always packs. You guys rock!!! #musicislife #newgear #engineer #allworkplusplay #candy #kidatheart

736
November 2016

In the studio with my guy @yexianmusic , dude has some heat cooking believe me. #hardworkdedication #mr30flow #musicislife #pasaporte #music #group

764
November 2016

Work never ends for me...I love it though. These tracks are gonna be 🔥🔥🔥🔥 @realdealdutch

574
October 2016

Congrats to my brother from another, Jon Lopez, for having his art showcased tonight. Hard work and dedication go a long way!!! I'm proud of you cuz #respecttheshooter #ballislife #goldeneye #myfamilyisbettetthanyours lmao

626
March 2016

Lucky enough to have bumped into @teamvic as he was finishing his session with @therealfynese at @reallifellc (REAL LIFE Studios ). Thanks for stopping by, and for the photo op. 💯💯 #bigblue #musicislife #engineer #reallife #NYG

1332
March 2016

Good music right here!!! Go download it now. The homie @b.o.m_bigshot gives nothing but 🔥🔥🔥

212
February 2016

Visiting my mentor @ my home away from home #engineer #alwayslearning #musicislife #hardworkpaysoff

353
February 2016

And I'm gone!!! #hardworkpaysoff #allworkplusplay #engineer

424
February 2016

Thank you Nelson at @xclusivearrivals Always holding me down for these releases!!!

160
January 2016

Great work gets done here, so stop in and check it out. #REALLIFE #reallifestudios

255
January 2016

Step into my office, I'm sure we'll be able to work something out #reallifestudios #musicislife #lifeismusic #recording #mixing #engineer #allwork #plusplay #magik

465
January 2016

Bout to go to work

340
January 2016

@murdamookez @ihatetrex @mrdbrown and @cutman116 are in the building putting in that work. #DOTMOB #reallife #studiolife #engineer #musicislife

550
November 2015

What up gangsta? #littlestespada #myblood #mylove #prettylittlething

462
213
November 2015

Dope session with @b.o.m_bigshot and @tjuliette now bouncing some rough drafts. #REALLIFE #music #is #life

280
November 2015

Great music being made with @fidel_cashtro_ #yeahtheydo #REALLIFE #music #is #life can't wait to hear this project when it's done!

382
August 2015

Great session last night w/ @b.o.m_bigshot and @murdamookez T-Rex stopped by too!!! #REALLIFESTUDIOS #allworkplusplay #recordingengineer #livingthedream

552
June 2015

"Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life." - Confucius #REALLIFESTUDIOS #snatraseason #protools #toys #real #life #BLACKMADONNA

402
November 2014

Your friends might "make" music, but mine actually make it... @yexianmusic is a friggin beast!!! #elvozdefuego #pasaporte #music #group #mighthavetotakemytalentstoPR

223
October 2014

This place is my shit on Sundays!!! Ha ha @mdouge @mischievousme_ @mjdasilva

181
September 2014

Peace out ✌️

131
254
Load More ↓