ervianasoetion @ervianasoetion

😎cah seni😎 akunbaru,dibuat pdtgl.15-01-19 😘muhammad aenur khamim😘 😜Blora - Jambi😜

ervianasoetion photos and videos

last month

Karena yang tersulit dalam hidup😊 bukan memilih tapi bertahan😌 pada pilihan😗

500
last month

Off tross! Kene ngenteni sampe koyo wong goblok!_-

540
May 2019

@😏😏

770
April 2019

@Kamu itu jangan terlalu berharap😌 Karena kamu itu salah satu nya bukan satu" nya😴

250
April 2019

Ditakoni!  Endi konco apikmu?  Sepurane saiki aku gaiso jwab aku tak Drama koera dadi wong Kere ngko lak ketok endi seng konco endi seng bangsat

1430
March 2019

@Nggak usah sok cantik😎 Kita hanya beda merek HP doang😏😆

1360
March 2019

@Kenapa cowo selalu salah di mata cewe,,🤔 karna di dunia ini yang ada MASSALAH,, bukan MBASALAH🤣

1050
March 2019

@Awakmu nggolek seng sempurna?😗 Yho sepurane😏 aku mundur😌👌 Tapi lek amu golek Bakso😋 Aku titep😆😂

1310
March 2019

@koe aku bedo crito 😋 jarke aku ijen opo anane , dri pda koe payu gur gro" ayumu sing hasil editan kameramu 🤣🤣

1470
March 2019

@Koe tau ngombe banyu anget,campur uyah, karo campur jeruk nipis? Pie rasane? Ra nguati to?  Yo kui seng tak rasakke pas koe nggantungke aku 

1660
March 2019

@Kalo pacaran belum sampai sebulan uda putus💔jangan sebut mantan😴sebut aja khilaf😆

1940
March 2019

@Ojo ngomong nek aku sombong opo neh jutek! Prinsipku kui simple😊ditakoni njawab raditakoni meneng😅

1790
March 2019

@b>Ayu? Ogak Puteh? Ogak Sugeh? Yo ogak . Tapi aku heran, Kok akeh yo seng iri karo uripku😬😆

1450
March 2019

@jujur semua membuatKu lelah😢

1940
March 2019

@Jane yo rindu 😍 nng aku sadar, yen dee dudu sopo2ku 😌yowes cukup tak sebut jenenge 😘 lewat sepertiga malamku 💞

1620
March 2019

@Dicintai gak keroso disayangi gak rumongso😑Dungoku mugo koe di sio-sio wong liyo😶

1560
March 2019

@Jadi cowo👦gak✋perlu pamer punya Badan kotak"😏klo ngopi☕ aja masih Di tiupin baru di minum😄

1560
March 2019

@Aku elek😎 ko Rasani😕 Ndanio aku ayu👯 plng kon wes😑 gantung diri 😏😎

800
March 2019

@jika kata😦tak bisa untuk✋merubah ahklaknya😖dan nasehat tak mampu mengajarinya😥hanya doa👐yan ku panjatkan untuknya😌

1350
March 2019

@Aku i yo opo? , mung koyo timun nek sego goreng👌enek tapi dudu seng utama. 😌

1870
March 2019

@twingtwingpow 😇

300
February 2019

@Urip 🐾kui gusti allah😇sing ngatur👆kene seng nglakoni😊cocote👅tonggo seng ngrasani😕

960
February 2019

@go spirit😊💪💪

230
February 2019

@K2 adex😊koyok kopi K2 susu ea dex😂🙏

1520
February 2019

@aku terlalu sibuk berjuang demi laki laki 👨 bodoh yang sama sekali tak pernah😁😊 menganggap aku👩ada sampai aku lupa di belakang 🔙ada kamu👦yang berjuang mati mati an 💀demi aku👩🙏u

1400
February 2019

@Lebih gede'g an bonekanya😊daripada orangnya😂

1690
February 2019

@Aku 😊dudu ✋cah sangar seng tenar😎 Aku😊 yo dudu ✋cah seng hits mergo dramatis💋 Aku 😊mung cah seng pengin 😌nggawe koe bahagia 😇neng durung isoh .😅 Tenang yo sayang 😘aku bakal tetp ono neng sandingmu.😀 Nek aku😊 raenek ng ndonyo maneh 👌koe ojo nangis 😭mergo aku 😊wes pesen karo tuhan👋 tak kon ngirim malaikat nggo njogo koe : ) 👍 aku 😊bakal tetep berusaha nggawe koe bahagia 👌walaupun koe 😐wes bahagia karo wong liyo.💪 nek wes bahagia 😁ojo lali ndelok mburimu👍 . nek koe sedih 😖mlayu o seng banter👏 tak enteni neng ngarep 😘

1390
February 2019

@Seng teko bakal lungo😳seng lungo bakal bali☺️mung trgantung koe 👌le rep bali👊arep bali neng pangkuan.ku ✌opo ng pangkuan seng kuoso. 😂? Kui pilihane.. 😊

1620
February 2019

@kunjungan dari polres😊

280
February 2019

@aku syanx😘kariw koe😊setengah mati😌tapi koe syanx😘mbhi aku😊mung setengah ati💗

1610
February 2019

@jangan ✋cuek😖syanx😘banyak😏yang nunggu kita😍putus💔

1550
February 2019

@bingung arep dikeeeiii kepcen opow?!!😝😝

3510
February 2019

@sakjanew ben arep😌 koyok wong2 korea ngonoLoh😂tapi kok malah koyok famper👻

3240
February 2019

@kalau emng😌guanya udh nggx penting😳tolong iy lebih diprioritasin😂

2620
February 2019

@nggx perlu cantik😊untuk menarik😌cukup okeh sng senng😗ak est sennng kok😂

1570
February 2019

@senyum dikit😊biiaaarrrr tambah manis😂

1940
Load More ↓