Mario @countrycityboy60

Mario photos and videos

last month

If I ever told u I love u I meant that shit!! 💯 if it's fuc ya 💨💨💪🏿💙🖤

60
last month

If u fwm u know I'ma ride! 🔫 On my side #hecklerandkochuspcompact Rest easy cuz @tonyarabboss 💙🖤💙🖤

60
June 2019

This my grandma work!! 💨💨 She better than me 😂😂

240
June 2019

👀👀👀😂😂😎👑🔑💪🏾🖤 #youcanhatemenow 😂😂🤔 #bandupdont #numbercruncher #knowledgeispower #betteringmyself #formykidsandme #selfimprovement

250
June 2019

Chilling with his uncle @iambriandawson boy family famous @mb3five @bubbarollup_ent @blendspecialist and plenty more!! 💪🏾🖤💰🔑👑 #iloveALLmykids

170
June 2019

Just grind harder and smarter! Ball on a bitch or bitch ass nigga! 😂😂💪🏿 Have a wonderful weekend 😂😂😂😂💰

90
May 2019

Gentrification!! Y'all niggas talking bout u getting money, wtf u own?? 💪🏿💪🏿♿💙🖤 #bandupdonteat #Durham #BullCity #DUKENATION @bubbarollup_ent @solomonburnette

260
April 2019

#Repost @bubbarollup_ent • • • • • • Lol..... #moneyisnotfree Y'all ain't hungry enough!! I gotta make sure my kids and I eat!! 🖤🖤🖤💰 #bandupdonteat

300
April 2019

#Repost @bubbarollup_ent • • • • • • @clubdreamsofraleigh #420 lol #MR 420 #durham #durhamnc #bubbarollup_ent #puffandspray #music by @drtydame @cavinotheartist this song will be played tonight............bubbarollupradiostation Come thru. Y'all know who it is the best host from coast to coast town to town he gone burn 🔥 that bitch down 💨💨💪🏿 @bubbarollup_ent #iam420 #bandupdonteat #BullCity #919 #DUKENATION

250
April 2019

@therealtrapkitchen @bgperico @snoopdogg @big_traydeee @dazdillinger I love y'all cuhz but we know @_rizzaislam @louisfarrakhan the USA on some bullshit we gotta be prepared #longlivenip #rsch60d 💙🖤💙🖤👀♿♿⏺️⏺️ #makeamericacripagain #slauson #themarathon #BullCity #Durham #bandupdonteat @bubbarollup_ent @fatboy_sse

230
April 2019

C.I.P. True Legend. Hood and worldwide. 😢💙🖤 H60d

200
March 2019

#medincineman #milehighcity #imhighbitch @medicinemanco big shout out to my budtender Mike and the security Geoffrey 😎👍🏾

310
February 2019

Damn they made my chicken biscuit in the shape of a heart. Top and bottom! 💙🖤💙🖤 Thanks @chickfila now open y'all ass up on Sundays 😂😂😂💪 #bandupdonteat

310
January 2019

In the lab again. If u was fuckin with me u remember errytime I only had 👍💣💨💫🍦🔥❄️🔥 #bandupdonteat #labgrownent

320
January 2019

80k on a wall of plants! I'm just standing here getting paid too 😂🙏

380
November 2018

Happy born day cuz @fatboy_sse @bubba_rollup turn up for me cuz. I couldn't make it but I'ma celebrate it! #bandupdonteat #DUKENATION #BullCity #Durham #fatboygang #besthostanycost #smellmebeforeimcoming

900
November 2018

Go support the best host on any coast my big cuz @bubba_rollup @bubbarollup_ent He got the new BullCity blunt tips 🔥🔥💨 #bandupdonteat #Durham #BullCity #DUKENATION #fatboygang @fatboy_sse @snoopdogg #towntotown #smellhimcoming

560
October 2018

Goddamn @bubba_rollup @bubbarollup_ent A muthafucin rappar cuz! U killin this shit tho. Keep doin what u doing putting the whole city on! #Durham #DUKENATION #BullCity #919 #bandupdonteat 💵💯💯 im proud of ya u came a long way @bubba_rollup @fatboy_sse @mr_doubletap919 @tony__arabboss @mb3five Keep doing y'all thang! 💙💪 #Repost @bubba_rollup ( @get_repost ) ・・・ Wednesday is a #BUBBAROLLUP day, #repost my song today tag me in it and inbox me your cashapp, if you think about me I'll reward you my @bubbarollup_ent family. #maltlife we deep #indystreets of #DURHAM #northdurham

380
October 2018

How many of y'all actually seen this on the news. #DanyeJones was hung from a tree in his mothers backyard with his pants to his ankles! The shit is crazy. We gotta protect ourselves 🔫🔪💣🔨🔫🔫 repost: @blackwall st. #fuckinrascistbitches

190
October 2018

Cooked lunch. Fried calamri, shrimp, whiting fish, veggie baked beans and slaw! 🐟🐙🍤🍴🍠

390
October 2018

Man lets all give @akon the respect he deserves for helping our African nation @_rizzaislam this is u one day in America bro

160
September 2018

Go follow my cuzzo if u aint. "Coast to coast...town to town he burn that bitch down" @bubbarollup_ent @bubba_rollup #wegars

140
September 2018

True indeed

240
June 2018

Back on my bullshit! Bars and bottles. D'usse to be exact 😂😂😂 Haha #jeezyvoice #welcomeback #theoldmethatis #whysoserious ✔💯💰🔥👀👀 not me 😂😂😂 u gotta love me #hovavoice

130
May 2018

This shit from Iceland. 💧💧🔥

90
May 2018

I had to cop my baby boy his first pair of retro Jordans. #nodeadbeatfatherhere #idothismorethanonce #formorethanone 😂😂😂💳💰💷💴💵💶💯✔🖕 welcome home cuz @bubba_rollup let's get it! Tap tap tap @mr_doubletap919 we love the kids @fatboy_sse country boys @dukey_mane @drickygraham @fuckarunnerrunitup90

160
May 2018

One of my college kids paid me in foreign hundreds! Shit add up! 💴💵💶💷💰💳 #itallspends #DUKENATION #BULLCITY #919 @youngdolph get paid young nigga

130
May 2018

"I smoke a gram a day, I don't smoke nothing fugaze" 😂😂😂🔥😱💯🖕🔥😈

100
May 2018

Bitch dab! Ugh 🔥🔥😱🖕💯✔🔥

110
May 2018

No caption needed. Where do u stand? @bigbankdte @bubba_rollup they give u the game. Just take it @fatboy_sse

80
Load More ↓